Too Faced Soul Mates Carrie and Big

Too Faced Soul Mates Carrie and BigSom jag anade när jag skrev inlägget om Ross & Rachel skulle det inte dröja länge innan Too Faced Soul Mates Carrie and Big fick flytta in också.

Carrie & Big är en något ljusare bronzer med en varm honungston. Blush-delen är korallrosa och perfekt att lägga på kindäpplet för att få en fräsch känsla.

Too Faced Soul Mates Carrie and Big

När jag testade den i butik var jag lite orolig över att den skulle bli för orange och ge en onaturlig färg, men jag tycker att den anpassar sig bra efter hudtonen när den appliceras och adderar den där varma lystern men utan att ta över och bli just orange som en del varma bronzers kan bli.

Önskar er en skön fredag kväll!

One thought on “Too Faced Soul Mates Carrie and Big

Vad tycker du?

