21 kg skönhetsprodukter

Blev resultatet av ett totalt sammanbrott över hur mycket grejer jag samlat på mig. Jag vet inte hur många timmar jag lagt på att rensa och sortera, men totalt (efter att ha slängt sådant som kändes gammalt eller ofräscht och sorterat bort sådant jag fått i pressutskick) blev det nästan 21 kg parfymer, foundations, ögonskuggor och nagellack som förhoppningvis kan komma till användning hos någon annan. Sådant jag vet med mig att jag inte kommer använda, antingen för att jag inte trivs med det, eller för att jag har flera dupes (att t ex ha fem rouge som är nästintill identiska i färgen, men från olika märken, nej, det är inte rimligt, det måste erkännas).

Första batchen på 7,5 kg har redan gått på Tradera och just nu är andra omgången ute med 68 aktiva annonser som löper en vecka till. Dessutom har jag ytterligare 7,6 (ja jag har kontrollvägt) kg till som jag ska lägga ut när jag får tid. Kanske redan i eftermiddag.

Kika gärna in och se om du hittar något du gillar. Kontakta mig via mail om du har frågor om någon annons.

Makeupoholics annonser på Tradera

One thought on “21 kg skönhetsprodukter

  1. Ojojoj vad härligt det låter att ha så mycket produkter hemma! Ska kolla in dina annonser nu. Jag är sån som får en kick av att rensa så jag ger bort små påsar här och där vilket gör att det aldrig blir så mycket, trots att jag hudvårdsshoppar mer än vad som kan anses normalt på något sätt, haha.

Vad tycker du?

