OPI Cement the Deal

Jag skippar gula naglar även om det är påsk och kör på en sober och elegant grå istället. OPI Cement the Deal är det ljusare av de två grå krämlacken i kollektionen Fifty shades of Gray. Namnet är mitt i prick – färgen är en väldigt snygg cementgrå som är neutral till kall i tonen. En riktigt snygg nyans tycker jag!

Här har jag två lager:NOTD OPI Fifty Shades of Gray - Cement the Deal Två lager behövs för full täckning. Jag upplever inga ränder eller kala fläckar utan tycker lacket fördelar sig fint över nageln.

Vad tycker du?

