Jakten på starka naglar…

Apoteket Kosttillskott Hår, Hud & Naglar… pågår ständigt. Jag vet inte hur många olika varianter på vårande, återfuktande och/eller stärkande nagelvårdsprodukter jag testat mig igenom men jag har i alla fall kommit fram till att mina naglar mår bättre om jag är noggrann med att använda serum, olja och ett återfuktande underlack. Men trots denna arsenal av produkter så har mina naglar ändå fortsatt att skiva sig, om än inte lika mycket.

Men, för två månader sedan började jag äta kosttillskott för hår, hud och naglar – Apoteket Formula Kosttillskott Hår, Hud & Naglar och…

… boom. Min naglar har slutat skiva sig!  Såhär i efterhand vet jag inte varför det satt så långt inne att testa just kosttillskott, men nu när jag börjat äta det och ser effekterna av det kommer jag definitivt fortsätta. Just nu äter jag två tabletter/dag och kommer ev. testa att gå ner till en om dagen för att se vad som händer då.

2 thoughts on “Jakten på starka naglar…

  1. Tack för tipset! Ett tag tog jag extra B vitamin, mest för att jag tappade hår. Ska nog testa dom här. Annars gillar mina naglar Sally Hansen nagelolja.

Vad tycker du?

