Essie Dressed to Kilt

NOTD Essie Dressed to KiltHittade just bilder på Essie Dressed to Kilt från höstkollektionen 2014 som jag visst inte hunnit publicera! Dressed to Kilt är ett krämlack i en riktigt klassisk kall djupröd ton. Jag tror den här nyansen kan vara en perfekt match för den som har kalla färger och letar efter sitt ”signature red”!

Formulan är bra – jag behövde två lager för att få jämn täckning. Det är alltid lite extra knepigt att måla när naglarna är såhär korta som mina var här, men det krävdes förvånansvärt lite städning ändå så jag skulle säga att det är lättmålat.

 

Vad tycker du?

