OPI Color to Diner For

Jag vet inte hur det är med dig, men jag älskar röda naglar året runt så det är inte bara nu när det närmar sig jul jag använder röda lack. Men, det känns ju såklart extra passande såhär i juletid.

OPI Color to Diner For kom med Touring America-kollektionen hösten 2011. Då lade jag över huvud taget inte märke till lacket men något år senare fick det flytta in i min samling. Color to Diner for är ett mustigt kallt rött lack med mycket fint skimmer i sig. Färgen får mig att tänka på körsbär. Det ser ganska anspråkslöst ut i flaskan och jag glömmer bort det i perioder, men när jag väl använder det tycker jag väldigt mycket om det!

NOTD OPI Colour to Diner for

Det krävdes många försök och olika vinklar och ljussättningar innan jag äntligen lyckades fånga skimret på bild. Visst är det snyggt!?
NOTD OPI Colour to Diner for

Två lager behövs för bra täckning.

Vad tycker du?

