OPI Cinnamon Sweet

Cinnamon Sweet är ytterligare ett av de röda lacken i OPI Gwen Stefani Holiday Collection. Jag får erkänna att det inte är lätt att se skillnaden mellan Cinnamon Sweet och What’s Your Point-settia? som jag nyligen visat. Cinnamon Sweet är något djupare i tonen, i övrigt är de väldigt, väldigt, lika.

NOTD OPI Gwen Stefani Holiday Collection: Cinnamon Sweet

Ett klassisk snyggt rött krämlack kort och gott. Superb formula – lättmålat och jämn och fin täckning med två lager. Men jag hade nog nöjt mig med ett av dessa två (Cinnamon Sweet och What’s Your Point-settia?) i en och samma kollektion om jag ska vara ärlig.

One thought on “OPI Cinnamon Sweet

Vad tycker du?

