OPI What’s Your Point-settia?

Hej hej, nu är jag här igen! Haft en hektisk period och inte alls hunnit med att blogga som jag velat.

Men, nu är det dags att fortsätta med de röda från OPI Gwen Stefani Holiday Collection. Rött är ju den färg som omedelbart dyker upp i huvudet på mig när jag tänker på Gwen Stefani. Främst hennes röda läppar kanske, men rött i största allmänhet. Så ur det perspektivet är det begripligt att kollektionen innehåller så många röda nyanser (även om jag personligen hade kunnat ersätta någon av de röda med en blå, som jag tycker saknas i den här kollektionen).

What’s Your Point-settia? är ett klassiskt rött krämlack. Inte på något sätt unikt i färgen, men ett bra alternativ om man letar efter ett ”vanligt” rött, utan krusiduller eller distinkta undertoner.

NOTD OPI Gwen Stefani Holiday Collection: What’s Your Point-settia?

What’s Your Point-settia? är lättmålat och har bra täckning – jag har två lager på bilden ovan.

Vad tycker du?

