Essie Fall in Line

Dammigt grönt och med en nyans som får mig att tänka på dollarsedlar (fast de är nog mer gula?). Fall in Line ingår i Essies höstkollektion 2014 och initialt tänkte jag att jag säkert hade en dupe hemma men där gick jag bet – den har mer dragning åt petrol än de övriga jag testat, som istället är mer pistagegröna. Jag har inte köpt hela höstkollektionen men lite mer än hälften av lacken, och Fall in Line var det lack som väckte mina starkaste ha-begär när jag spanade in bilderna. Och jag blev inte besviken utan tycker det är ett riktigt snyggt och originellt lack:

NOTD Essie Fall in Line NOTD Essie Fall in Line

Fall in Line är mycket vältäckande och är man noggrann täcker det redan vid första lagret.

2 thoughts on “Essie Fall in Line

Vad tycker du?

