OPI Who are You Calling Bossy?!?


Peanuts for OPI Halloween Collection 2014

Lagom till Halloween släpper OPI Peanuts Collection, en liten kollektion med fyra lack – två krämisar och två glitter. Vad passar bättre till just halloween än ett djupt blanksvart krämlack? Och eftersom ett svart högblankt lack alltid är grymt snyggt är Who are You Calling Bossy?!? en välkommen nykomling.

OPI Peanuts Collection Halloween 2014: Who are You Calling Bossy?!? OPI Peanuts Collection Halloween 2014: Who are You Calling Bossy?!?

Jag har några olika men inte jättemånga svarta krämlack och i jämförelse med dem jag testat tidigare tycker jag lackegenskaperna hos Who are You Calling Bossy?!? trumfar. Det är väldigt välpigmenterat och har enastående täckning. På bilderna ovan har jag bara ett lager.

Peanuts Collection kommer i butik i början av oktober.

OPI Peanuts Halloween Collection 2014

Jag har fått produkten som pressprov.

2 thoughts on “OPI Who are You Calling Bossy?!?

Vad tycker du?

