OPI Skating on thin Ice-land

OPI Skating on thin Ice-land är ytterligare ett lack från OPI Nordic-kollektionen. Det har en stark blålila färg som syns och sticker ut trots att det är väldigt mörkt. Jag har inget lack i samlingen som är i närheten av detta till fägen och det är en intressant brygga mellan lila och blått. Smickrande för händerna tycker jag, och härligt glossig finish.

NOTD OPI Nordic - Skating on thin Ice-land

NOTD OPI Nordic - Skating on thin Ice-land

Hittills har inget lack i kollektionen gjort mig besviken när det kommer till formulan och detsamma gäller för detta – lacket glider på som smör och lägger sig fint till rätta. Jag har lagt två lager för att få ett fint djup i färgen.

Jag har fått produkten som pressprov.

 

Vad tycker du?

