OPI Scores a goal!

OPI Scores a goal! är ytterligare ett lack med härlig höstfärg. Lacket kom med vår- och sommarkollektionen Brazil tidigare i år men om jag ska vara ärlig tycker jag att just det här lacket kommer mer till sin rätt nu framåt hösten. Men det kanske är jag som är old fashioned?

OPI Scores a goal! är ett rent krämlack med en lilagråbrun färg. På bilderna här ser det mer purpurlila ut, men i vissa ljus och vinklar kan det anta både en mer brun och en gråbrun ton.

NOTD OPI Scores a goal!

NOTD OPI Scores a goal!

Jag behövde två lager för full täckning. Jag har blandade känslor inför den här färgen. Å ena sidan känns den inte särskilt speciell, men när jag har den på mig kommer jag på mig själv med att gå och spana in naglarna – det är helt klart nåt med den som jag gillar! Tror den kommer användas ganska flitigt i höst trots allt!

 

Vad tycker du?

