OPI Ice-Bergers & Fries

Jag fortsätter med lacken från OPI Nordic collection, som förrsten finns i butik nu. Om Going my way or Norway var kaffe latte så är Ice-Bergers & Fries kanel, för att fortsätta med liknelser till saker man kan äta.

Efter att ha jämfört med mina andra lack har jag insett att Ice-Bergers & Fries är helt unikt i min samling. Ett rent krämlack i en ganska ljus, något kall, brun ton. Ja, som kanel. Jag var lite rädd att den här snyggingen inte skulle klä mig men det här lacket trivs jag verkligen med och det ger inte min hud nån konstig ton heller.

NOTD OPI Nordic Collection Ice-Bergers & Fries

 

NOTD OPI Nordic Collection Ice-Bergers & Fries

Jag har lackat ovanpå det ljusare Going my way or Norway och då räckte det med ett lager, men på bara naglar kan eventuellt två lager behövas.

Jag har fått produkten som pressprov.

One thought on “OPI Ice-Bergers & Fries

Vad tycker du?

