OPI Going My Way or Norway?

Visserligen var All I want for Christmas is OPI! så snyggt att jag skulle kunna bära det hela veckan lång, men samtidigt stod de där, de otestade snyggingarna från OPI Nordic Collection så jag var bara tvungen.

Going My Way or Norway? är ett av de lack från kollektionen som jag varit mest nyfiken på, förmodligen för att jag just nu har en lite extra förkärlek för greige och beige lack. Min sexåring sa att det ser ut som kaffe med mjölk och jag är benägen att hålla med – det är rentav en riktigt bra beskrivning av färgen. Att den har lite gult i sig ger en varm ton.

Färgen är lite knepig på mig, till min hudton. I vissa ljus ser den väldigt smickrande ut, men i andra ljus tycker jag att den får mina händer att se rödmosiga ut. Men, färgen känns unik och snygg till hösten så för mig tippar det över till positivt – jag gillar!

Vad tycker du om färgen? Är det här en färg du skulle kunna tänka dig att bära?

NOTD Swatch OPI Nordic Collection: Going My Way or Norway?

NOTD Swatch OPI Nordic Collection: Going My Way or Norway?

Typiskt OPI-formula – lätt att måla med och jämn och fin täckning. Två lager har jag här.

Jag har fått produkten som pressprov.

 

Vad tycker du?

