OPI Get Cherried Away

Nu börjar jag få lite svårt att hålla mig ifrån de lite fylligare färgerna… I år är jag mer sugen på dem som drar åt lila än jag brukar vara. OPI Get Cherried Away kom med Coca-Cola Collection som kom i butik innan sommaren, och är en av ett par krämisar i kollektionen som jag föll för. Get Cherried Away ska vara inspirerad av Cherry Coke och har en syltig, mellanmörk, djup, plommonlila nyans. Kall? Varm? Jag skulle säga att den är hyfsat neutral.

NOTD OPI Coca-Cola Collection: Get Cherried Away Swatch NOTD OPI Coca-Cola Collection: Get Cherried Away

Ruggigt bra formula även här. Ett (!) lager. Ingen efterstädning. Frågor på det?

Vad tycker du?

