Correct your mistakes!

Kicks har tagit fram en riktigt behändig grej som blivit närmast oumbärlig för mig när jag målar naglarna. Den heter Nail Polish Corrector och är en penna med nagellackremover och en snajdig liten filtspets.

Kicks Nail Polish Corrector Kicks Nail Polish Corrector - filtspetsen

När jag lackat klart tar jag bara pennan och gnuggar bort ev. bort lack som kommit på nagelbanden eller huden (jag skriver ”ev.”, men även om jag är en frekvent lackare målar även jag utanför…). När jag är klar torkar jag av filtspetsen mot en pappersservett för att den inte ska klogga igen av gammalt lack. Tre extra tippar följer med så när det inte går att få rent den längre är det bara att byta till en ny.

Pris: 4 ml, 60 SEK

4 thoughts on “Correct your mistakes!

    • Ja alltså jag tänkte samma sak först, men när jag var inne på min andra tip kom jag på det där med att torka av den på en servett eller bit hushållspapper – jag blev förvånad över att nästan all färg försvann från tippen!! Nu räcker varje tipp mycket längre!

  1. wow, tops med remover är snart ett minne blott!! haha, de är ju så otympliga, men köpstopp… ja, får väl skriva på önskelistan till julklapp då… haha // Anna

Vad tycker du?

