OPI First Date at the Golden Gate

När jag kikade på lacken i OPI:s höstkollektion San Francisco i butik så tyckte jag att flera av dem kändes som dupes till lack jag redan har. Men framför allt höströda First Date at the Golden Gate blev jag riktigt förtjust i, eftersom jag gillar de här varma höstigt röda tonerna.

Formulan är i mitt tycke perfekt – lacket hamnar där det ska utan att flyta ut, och två lager ger fin täckning och högglansig jämn finish. Inget att klaga på med andra ord:

NOTD OPI San Fransisco First Date at the Golden Gate
NOTD OPI San Fransisco First Date at the Golden Gate

Ytterligare två lack från San Francisco-kollektionen fick följa med hem till samlingen – planerar att visa dem snart!

8 thoughts on “OPI First Date at the Golden Gate

Vad tycker du?

