En ofrivillig paus

Sist jag skrev var den 27 februari – fyra månader sedan! Det blev en hektisk vår och jag har haft andra saker som tagit min tid och uppmärksamhet. Men, jag har fortsatt att kasta mig över nya produkter, testat, hissat och dissat fast bara i mitt eget huvud då såklart. Men som jag saknat skrivandet.

Nu känns det som att tiden finns igen, och jag har flera nyfunna favoriter att skriva om. Bland annat en fantastisk solskyddskräm för ansiktet. Men mer om den i ett eget inlägg snart!

Vad tycker du?

