OPI Suzi & the 7 Düsseldorfs

Från Germany Collection kommer den här godbiten som till och med jag – som vanligtvis inte trivs i lila lack – fallit för! Suzi & the 7 Düsseldorfs är ett vackert skimmerlack i en lila ton som har ganska mycket rött i sig, och med en lika bra formula som de andra lack jag testat från kollektionen:

NOTD Swatch OPI Germany Collection Suzi & the 7 Düsseldorfs

NOTD Swatch OPI Germany Collection Suzi & the 7 DüsseldorfsHärlig färg, eller hur!? Dock ser jag fram emot den ljusare årstiden då man kan fota i dagsljus…

 

8 thoughts on “OPI Suzi & the 7 Düsseldorfs

  1. Jag har helt fastnat för OPI’s lack, tycker oftast att de är överlägsna. Dock så inbillar jag mig att de lack som är klara, dvs inte har något pärlemo-skimmer i sig håller bäst. Är det något du känner igen? Och i så fall, är det något som är genomgående för flera märken?

    • De är jättebra, håller helt med dig! Personligen tycker jag generellt att metallic-formula brukar vara de som generellt sitter sämst, följt av holo-lack. Däremot krämlack vs. skimmerlack har jag inte upplevt lika tydlig skillnad.

Vad tycker du?

