Lumene Glosse&Care Shine On

Nu börjar man ju snegla på de våriga nyanserna, men än finns det tid att använda lite mörkare och vintriga toner tycker jag. Shine On från Lumene kom förra vintern om jag minns rätt och är svårplacerad när det kommer till färgen. När jag köpte det tänkte jag på det som bronsfärgat, men på nageln upplever jag det som lite ljusare, mer åt guld-hållet. En kall, mörk guld, alternativt en ganska ljus brons – det får duga som beskrivning!

Lumene Glosse&Care Nail Polish Shine On_1 Lumene Glosse&Care Nail Polish Shine On_2Mycket trevligt att måla med – ger jämnt resultat utan strimmor på ytan. Två lager räcker för perfekt täckning.

3 thoughts on “Lumene Glosse&Care Shine On

  1. Vad roligt att du är tillbaka! Har saknat dina inlägg!
    Måste bara tipsa dig om DermaNail (finns på e-bay) då du med jämna mellan rum tar upp att du har problem med dina naglar. Mina naglar lever ett hårt liv och har varit i ett hemskt skick, särskilt har jag haft problem med skivande och peelande naglar och hur mycket kosttillskott, oljor och nagelstärkare jag användt har det bara nästan fungerat. Men efter att ha läst om DermaNail hos Loodieloodieloodie så slog jag till på en flaska och det fungerar för mig! Har bara använd det i en månad men mina naglar är starkare, snyggare (?!) och växer snabbare. Naglarna är långt ifrån perfekta än eftersom gamla skador fortfarande finns kvar men den absolut störska skillnaden är att dom inte bryts, peelar eller spricker trots att dom fått lite längd.

    • Tack, det var gulligt sagt!

      Intressant tips! Jag läste också om just DermaNail på samma ställe och funderade lite men sedan släppte jag det. Det vore intressant att höra vilken säljare du köpt från, kanske ska jag slå till på en flaska jag med!?

      • Säljaren jag köpte ifrån verkar inte finnas kvar. Har köpt en ny flaska från en säljare som heter bluemedical men det paketet har inte kommit fram än och jag gjorde beställningen i början av februari. Får hoppas att paketet kommer fram till sist.

        Än så länge är jag mer än nöjd med vad DermaNail gör med mina naglar och jag hoppas användningen gör så att peelandet upphör helt och hållet!

Vad tycker du?

