L’Oréal Sublime Platine

Vad tycker du om alla metallic-lack som kommit nu? Jag slog nyligen till på L’Oréals platinumfärgade Sublime Platine som såg helläckert ut i flaskan – väldigt opakt och en tjusig färg. Såhär fint blir det på:

L'Oréal 819 Sublime Platine_1 L'Oréal 819 Sublime Platine_2Riktigt bra resultat tycker jag – förvånansvärt lite ränder utan det flyter ut riktigt fint över nageln. Det täcker ganska bra redan vid första lagret men jag fick lite ”virvlar” längst ner vid nagelbädden där jag satt ner penseln så jag fick ta ett andra lager för att bli av med dem.

Jag gillar! Vad tycker du?

7 thoughts on “L’Oréal Sublime Platine

    • What goes around comes around…🙂 Metallic Red ser väldigt läckert ut på de swatches jag sett. Roligt om de mer lättåtkomliga märkena kommer med lite metalliclack också; L’Oréal hade flera snygga färger i den här kollektionen.

  1. Jag är ju så störd om det blir penseldragsmärken nu för tiden, förr var jag mer tolerant. Vi får se alltså, men det såg väldigt blankt ut på dina bilder. Coolt.

Vad tycker du?

