OPI Die Another Day

Die Another Day från OPI:s kollektion Skyfall beskrivs som ett signalrött skimmerlack. Jag tycker beskrivningen är lite missvisande – själv upplever jag det mer orangerött än signalrött, men oavsett vilket så är det vansinnigt snyggt, och finishen är enastående – här har jag ett lager, vilket räcker för full täckning:

NOTD Swatch OPI Skyfall Collection 2012 Die Another Day

Jag har knappt använt nagellack över huvud taget de senaste tre-fyra veckorna på grund av att mina naglar är i katastrofdåligt skick. Sköra, spröda och skivar sig ideligen, så jag har fokuserat på att olja, smörja, massera och lägga på nagelstärkare. Det har blivit lite bättre, men är långt ifrån bra…

Jag har fått produkten som pressprov.

8 thoughts on “OPI Die Another Day

  1. Snyggt!
    Här är en till med dåliga naglar. Har försökt vara utan lack men det blir bara värre. Behöver liksom klistra ihop dom. Jag har köpt mer av Mavala två fas. Vad använder du? För dom ser hur fina ut som helst!

    • Ja fy, jag vet inte om det är säsongen? Men så här illa brukar det inte vara för mig på vinterhalvåret. Jag kör Dr Hauschkas Neem Nagelolja och en handkräm från Sebamed. Jag har använt Snowcrystals nagelvårdslack #309 länge, men nu är den slut och jag har kört OPI Natural Nail Strengthener ett tag (fast den har jag inte varit nöjd med tidigare). Jag kan tipsa om ett tidigare inlägg jag gjort om min nagelvårdsregim, kanske får du några tips på vägen där?

Vad tycker du?

