Orly Fired Up

Höstkollektionen från Orly heter Fired Up och innehåller sex spännande lack. Jag har gått och velat kring vilka jag ska beställa eftersom jag nog vill ha allihopa, men så fick jag ett pressutskick med ett presentkit innehållandes tre av lacken:

Gift Box Orly Fired Up Flicker Flare RaptureFrån vänster: Flicker, Flare och Rapture

Jag tror att jag helt enkelt måste ha Smolder också, kolla bara bilderna hos Nailtastic som visar upp det lacket…

Har du slagit till på, eller spanat in, något av lacken från Fired Up-kollektionen?

3 thoughts on “Orly Fired Up

Vad tycker du?

