Ciaté Butterscotch

Här kommer gamla bilder (eller gamla och gamla, men de har någon vecka på nacken) som jag hittade i kameran – på Ciaté Butterscotch. MItt första Ciaté-lack och jag kände när jag testade det att jag nog kunde valt en roligare färg. Jag brukar gilla såna här brunrosa nyanser, men den här – nja, den känns lite ”meh!”. Eller vad tycker du?

Swatch NOTD Ciaté ButterscotchNär det kommer till formulan har jag däremot inget egentligen att klaga på. Vissa kanske skulle tycka att den var lite tjock, men jag tyckte den var helt ok. Två lager ger full täckning.

7 thoughts on “Ciaté Butterscotch

  1. Jag tycker det var en fin färg med mysigt skimmer men precis som vissa nyanser gör sig bäst på kortare naglar tror jag det här kan vara en sån som får lite mer oumph på långa naglar. Bara en teori.

Vad tycker du?

