Make Up Store Merit

Make Up Store Merit är ett mörkt espressobrunt lack med maffiga skimmerpartiklar. Jag som älskar mustiga bruna lack föll direkt för det här och jag gillar verkligen den härligt skimrande effekten det ger ifrån sig i solljus. Andra bilden avslöjar dessutom att skimret är multifärgat:

Swatch Make Up Store Sparkling Nailpolish Merit

Swatch Make Up Store Sparkling Nailpolish MeritHär har jag endast ett lager av Merit, dock ovanpå ett annat lack så naglarna hade redan en grundfärg så att säga. Men vältäckande och lättmålat är det absolut! Jag tror till och med det klår min gamla favorit OPI Espresso Your Style

3 thoughts on “Make Up Store Merit

Vad tycker du?

