OPI German-icure by OPI

Nu har jag helt gått över till höstlacken! När det kommer till lackfärger i stort så är jag mycket mer förtjust i höstens fylliga mustiga färger än sommarens knalliga. German-icure by OPI från German Collection är ett mörkt varmt vinrött skimmerlack. En klassisk färg som alltid funkar, det är oerhört snyggt tycker jag!

I skugga:

Swatch OPI German Collection German-icure by OPI

I direkt solljus:

Swatch OPI German Collection German-icure by OPI

Ser ni det rika skimret som kommer fram på bilden jag tagit i solljus? Det syns i vissa ljus och vinklar för att annars kliva tillbaka och inte synas så mycket (eftersom lacket är väldigt mörkt).

Formulan är toppen, jag har två lager och det lägger sig jämnt och fint på nageln.

Jag har fått produkten som pressprov.

4 thoughts on “OPI German-icure by OPI

Vad tycker du?

