OPI Berlin There Done That

Berlin There Done That från OPI Germany Collection är ett krämlack som balanserar perfekt i gränslandet mellan grått och regelrätt taupe. Som en smutsig grå, eller en kallare taupe. Sobert. Väldigt snyggt, tycker jag.

Swatch OPI Germany Collection: Berlin There Done That

Lättlackat och grym täckning, redan första lagret täcker i princip helt och hållet.

Jag har fått produkten som pressprov.

4 reaktioner på ”OPI Berlin There Done That

  1. Haha! Jag skrev om detta idag också på bloggen. Lustigt att det ser ut att dra mer åt lila på dig. På mig drog det mer åt grönt. Snyggt är det iallafall 🙂

    • Jag tycker det ser lite olika ut i olika ljus, och sen är min bild tagen med iphonekameran också så färgåtergivningen är kanske inte perfekt… Nu när du säger det tycker jag nog att färgen är lite mer neutral än den ser ut på bilden!

Vad tycker du?

