Essie Navigate Her – ett nytt försök

Jag vet att jag smådissade Navigate Her första gången jag testade det men jag måste säga att det tar sig. Till exempel gör det mycket om man får till riktigt snygga kanter vid lackningen.

Swatch Essie Navigate Her

2 reaktioner på ”Essie Navigate Her – ett nytt försök

    • Himla konstigt – plötsligt sorterar WordPress dina kommentarer som spam :-/ Hur som helst – ja, färgen ÄR fin, inget snack om den saken. Det är de skarpa tippex-kanterna jag har lite svårt för… Men det blev bättre denna gång än första gången jag testade.

Vad tycker du?

