Nailpolish by HM Nerd

Glitter, holo och mörka lack i all ära, men ibland vill man ha en mer naturlig look. Nerd från HM är ett lack som får en snyggt nudeig ton på mig:

Swatch Nailpolish by HM NerdTvå lager behövdes för att få full täckning men nu har ju jag ganska korta naglar och inte så mycket kant som kan lysa igenom – har man längre naglar kanske man behöver ytterligare ett lager.

Vad tycker du – bara läskigt, eller snyggt? Jag trivs faktiskt väldigt bra med det!

10 reaktioner på ”Nailpolish by HM Nerd

  1. Jag är nog ändå lite skeptisk till denna sortens färger. Men å andra sidan vande jag mig lite vid Essies i höstas, så man ska aldrig säga aldrig 🙂

Vad tycker du?

