Make Up Store Lynn

Sommar, sommar, sommar… Det går lite på sparlåga här på bloggen just nu på grund av semestertider! Make Up Store Lynn är ett mjukt persikofärgat krämlack med högblank finish. Lite skirt i formulan men det gör i själva verket bara att det ser fräscht ut, tycker jag. Här har jag tre lager, vilket ger full täckning men ändå lite ”mjuka” kanter (ja, ni vet, inte som ett tippexopakt lack):

Swatch Make Up Store Lynn

Nåt med ljuset gör att min hy får en lite märklig färg men lackets färg återges rätt på bilden. Jag trivs riktigt bra i den här nyansen, som passar mig bättre IRL än det ser ut på bilden ovan…

Undrar om det inte är rätt likt Chanel June?

2 reaktioner på ”Make Up Store Lynn

Vad tycker du?

