Lernberger Stafsing Dryclean Volumizing & Refreshing

Lernberger Stafsing DRYCLEAN Volumizing & RefreshingTorrschampoo används flitigt hos mig för att fräscha upp håret mellan tvättar. Jag har hunnit testa en hel del olika varianter och tycker det är ganska stora skillnader mellan olika märken faktiskt. Min senaste favorit, som är den bästa jag testat hittills, är Lernberger Stafsing Dryclean Volumizing & Refreshing, ett torrschampoo i sprayform.

Med LS torrschampoo får jag en snabb och säker uppfräschning av håret, som dessutom också blir lite ”strävt” och mer lätthanterligt. Just den aspekten är faktiskt det jag gillar allra mest – att den ger volym och lite textur til håret, nästan lite surf spray-finish, eftersom mitt hår annars är väldigt glatt och helt utan egen stadga. Doften är anspråkslös och försvinner nästan omedelbart. Uppfräschningen man får av detta torrschampoo håller bra och jag kan absolut förlänga tiden mellan tvättar med 1-2 dagar genom att använda detta.

Det här blir det garanterat en ny flaska av när det är slut!

4 reaktioner på ”Lernberger Stafsing Dryclean Volumizing & Refreshing

    • Vad synd att du inte gillade den! Jag tänker att den passar om man har just väldigt mjukt och glatt hår och gärna vill få den där lite sträva effekten för att få håret lite mer lättstylat. Jag har dock inte upplevt att den gör att mitt hår ser slitet ut.

    • Om man ska överge en favorit måste man ju hittat något som överträffar, eller hur!? Om man vill ha något som hjälper till att göra håret lite strävt och matt är det helt klart värt att prova!

Vad tycker du?

