En inkräktare i nagellackssamlingen

Jag trodde min lacksamling var trygg i Helmer, men icke.

Ett provisoriskt men ack så traditionellt bebisskydd i form av ett bälte applicerades, men det visade sig att inte ens det var ett helt tillförlitligt sätt att hålla små nyfikna bebisfingrar borta.

Resultatet just nu – det är väldigt stökigt i mina annars så välstrukturerade lådor!

Det skramlar ju så härligt…

8 reaktioner på ”En inkräktare i nagellackssamlingen

  1. Va de är goa! Känner mig lycklig att min helmer står på övervåningen än så länge.. Men en annan byrå står här nere med karlns grejer och den har han stuckit in ett långt skohorn i handtagen och det hjälper än så länge iaf.. =)

  2. Men vad gulligt! ❤

    Mina barn och jag brukar ha giisningstävling när jag väcker dom på mornarna dom är hos mig. Jag lackar alltid naglarna efter att dom har lagt sig, och den som gissar rätt färg på lacket får första morgonpussen. 🙂

    Det har blivit en så rotad vana att de blir besvikna om jag inte "bytt färg" över natten. 😀

  3. Jo, förvisso en ack så söt inbrottstjuv, men väldigt klåfingrig. Funderar på att gå över till skohorn, det har funkat förr!

Vad tycker du?

