Mina reafynd

Åh ljuva sminkrea – jag trillar dit varje gång! Jag har gjort några fynd i år som jag är väldigt nöjd med, men upptäckte dock igår att de nu gått ner till ”tag 3 för 2” på rean… Well, det är en balansgång det där med hur länge man vågar vänta med risk för att det man vill ha inte finns kvar längre.

Make Up Store nagellack: Greta (holo), Madeleine (holo), Charmaine och Indah

Smashbox Be Discovered Eyeshadow Palette

Clinique Blushwear Cream Stick 05 Shy Blush

Smashbox Photo Fhinish Lipstick Magnificent

Har du också fyndat på rean? Berätta om dina bästa kap!

4 reaktioner på ”Mina reafynd

  1. Många fina fynd! Jag faller ju hårdast för lacken och paletten, men köpte du lacken på rea på MUS? I så fall hoppas jag att mitt MUS också rear ut hololacken! 🙂

    • Ja, eller hur!? 🙂 Lacken köpte jag på ett Kicks som har MUS i sitt sortiment, vet ej vad MUS egna butiker har för rea! Men berätta gärna när du kollat!

    • Jo, jag känner igen det där… Men jag är ändå nöjd med köpet – bra kvalitet på skuggorna och fina, användbara nyanser!

Vad tycker du?

