OPI Number One Nemesis

OPI Number One Nemesis från The Amazing Spider-Man Collection är ett dovt titangrått lack med metalliskt skimmer där man kan uppfatta både grått, guld och grönt. Jag vet inte vad mer jag ska säga för att beskriva det, utan går direkt på bilderna som visar upp den här snyggingen:

Swatch OPI Spiderman Collection: Number One Nemesis

Swatch OPI Spiderman Collection: Number One Nemesis

Swatch OPI Spiderman Collection: Number One Nemesis

Ja, som man ser på bilderna är det packat med skimmerpartiklar. Lacket har bra täckning och två lager räcker gott. Number One Nemesis är riktigt snyggt tycker jag – det här kommer användas flitigt framför allt i höst och vinter!

Jag har fått produkten som pressprov.

7 reaktioner på ”OPI Number One Nemesis

  1. Kerstin: Ja visst är det!

    Hermetic: Thanks!

    Sminkan: Jag tyckte det blev snyggare på än det ser ut i flaskan faktiskt – en positiv överraskning är alltid trevligt!

Vad tycker du?

