Lumene Bronzers sommaren 2012

Finns det någon produkt som är så mycket sommar som bronzers? Jag har fått tre av Lumenes nya bronzingprodukter i ett pressutskick; tvåfärgade Arctic Sun Bronzer Golden Sun, matta Arctic Sun Bronzer Sunrise och Touch of Radiance Crystal Highlighter som har den härliga mousseformulan som vi fått bekanta oss med tidigare i Lumenes ögonskuggor:

Lumene Arctic Sun Bronzer Sunrise Golden Sun Lumene Touch of Radiance Crystal Highlighter

Touch of Radiance Crystal Highlighter ser så ljuvlig ut i dosan tycker jag… Jag vill i ena stunden spara den helt orörd för att den är så läcker, och i andra stund liksom klämma i den med fingrarna för att känna hur den känns 🙂

Har du provat någon av dessa nyheter? Är det någon särskild du är extra nyfiken på?

6 reaktioner på ”Lumene Bronzers sommaren 2012

  1. Kerstin: Touch of Radiance Crystal Highlighter menar du? Jag testade lite snabbt imorse och upplevelsen var positiv, så det var en bra start!

    Tove: Ja, det skulle den kunna vara! Jag har snabbtestat den lite nu och tycker den mörka är aningens gul/orange för att passa mina färger bra, men det är ju naturligtvis väldigt individuellt. Måste prova den lite mer noggrannt dock.

  2. Den med mousseformula verkar spännande, bronzer och moussepuder brakar samman i min hjärna, så vore kul att se/höra hur det fungerar.. =)

Vad tycker du?

