Depend Holo: Laurel Green

För inte så länge sedan var jag inte särskilt förtjust i hololack, men plötsligt har jag blivit smått besatt! Och det är ju extra trevligt när ett lättillgängligt märke som Depend släpper ett gäng riktigt snygga hololack! Här har jag det fina Laurel Green, ett krispigt vårgrönt hololack, ovanpå China Glaze Gaga for Green.

Swatch Depend 2035 Laurel Green

Swatch Depend 2035 Laurel Green

Den tredje bilden är lite suddig, men jag tycker holoeffekten kommer fram fint här:

Swatch Depend 2035 Laurel Green

Fotade innan jag ”städade” – ursäkta… Jag upplever att färgen är lite mer mättad här när det ligger över ett kraftigt gräsgrönt lack som Gaga for Green, men Laurel Green är även väldigt fint ensamt. Det är lite skirt och jag tycker man behöver tre lager för att få bra täckning.

3 thoughts on “Depend Holo: Laurel Green

  1. det är verkligen en trevlig färg, både på egen hand och i en layering. Holo är magi på flaska så jag tycker det är bra att du fallit för dem, äntligen!😀

Vad tycker du?

