Sommar 2012 med Aussie

Sin vana trogen släpper Aussie en begränsad sommarutgåva av ett urval av sina produkter. I år har förpackningsdesignen influenser från surfvärlden och märken som Roxy, Billabong och Rip Curl – självklart australiensiska märken!

Shampoo och balsam från Aussie går åt som smör hemma hos oss eftersom både jag och mina två döttrar gillar dem (jag effekten, de doften). Idag när jag tvättat sjuåringens långa hår hade jag i en klick 3 Minute Miracle och hon har gått hela kvällen och känt på sitt mjuka hår 🙂 Så jag blev väldigt glad över påfyllningen jag fick i form av Aussome Volume shampoo & Conditioner, Colour Mate Shampoo & Conditioner samt 3 Minute Miracle Colour Deep Treatment.

Aussie sommar 2012

Jag har fått produkterna som pressprov.

4 reaktioner på ”Sommar 2012 med Aussie

  1. Längtar efter den tiden då barnen börjar uppskatta att tvätta håret.. istället för gapskrik och tårar. Hoppas på att lillan blir lika intresserad av mjukt hår som mor hennes är. =)

  2. Jag älskar mitt Aussome volume schampoo o balsam. Trodde aldrig jag skulle hitta ett schampoo som tom jag fick volym i håret av. O jag luktade inte på det förrens jag var hemma o då trodde jag inte min egen näsa….de första dagarna så gick jag runt o luktade på mitt eget hår hela tiden….undrar hur det såg ut egentligen…? Har iaf använt Aussie sen i påskas och som det känns nu vill jag ALDRIG byta schampoo igen!

  3. är 3 minute miracle bra och reparerande? vet inte vad som hände men mitt hår som alltid varit silkeslent blev helt förstört efter några genomgångar av något Garnier Schampoo, så håller just nu på att försöka få tillbaka det genom att endast köra Miracle Moist, men det går långsamt, så tror du att 3 minute miracle skulle funka bra?

  4. FruVesa: Även här är det en kamp först, men när väl löddrandet är igång brukar hon uppskatta doften och efteråt pratar hon alltid om hur mjukt det blivit 🙂

    Rutan S: Det är kärlek det – härligt att höra 🙂 Jag har hittills inte luktat på en Aussie-produkt som INTE luktar så gott att man vill sniffa på sitt eget hår i timtal efteråt…

    sara: Jag är dålig på att använda vanliga inpackningar så jag kanske inte gör en rättvis jämförelse, men för mig är det viktigt att slippa den omständiga proceduren med att tvätta, torka och applicera inpackning som sedan ska verka 10 min innan man ska skölja igen. Men jag tycker att de 3 Minute Miracle jag provat faktiskt haft en annan effekt än de vanliga balsamen. Det låter som att du borde testa antingen 3 Minute Miracle Reconstructor, eller 3 Minute Miracle Frizz Remedy?

Vad tycker du?

