MAC Pro Longwear Bronzing Powder Sun Dipped

MAC Hey, Sailor: Pro Longwear Bronzing Powder Sun DippedI MAC:s kollektion Hey, Sailor släpptes ett gäng nya Pro Longwear-bronzers som jag givetvis spanade in. Jag tycker det är svårt att hitta en nyans som passar bra speciellt såhär innan man fått så mycket färg själv, det är lätt att man får en orange ton vilket ser allt annat än naturligt ut. Men jag fastnade för bronzern Sun Dipped, som varken är särskilt mörk eller allt för varm i färgen, utan en lite kallare ton.

MAC Hey, Sailor: Pro Longwear Bronzing Powder Sun Dipped

Bronzern är väldigt finkornig och ger ett sammetslent resultat på huden. Jag gillar att den inte ger så intensiv färg direkt, utan man får bygga på i omgångar tills man är nöjd med tonen. Sun Dipped har en fin men väldigt diskret lyster, vilket ger ett naturligt resultat.

3 reaktioner på ”MAC Pro Longwear Bronzing Powder Sun Dipped

  1. Tove: precis så – varken orange eller rosa. En riktigt bra neutral och naturlig ton!

    Linda: det verkar dock som de tog slut rasande snabbt i butikerna – jag är glad att jag lyckades knipa ett ex av denna!

Vad tycker du?

