Depend Holographic Sand Grey

Holofredag! När jag lackade med Depend Holographic Sand Grey (#2026) i söndags kunde jag aldrig ana att det skulle sitta kvar fem dagar senare. Jag lackade tre lager följt av ett lager Seche Vite. Inte en avskavd kant, inte en krympning. Jag har levt som vanligt den här veckan och lack brukar sällan sitta helt utan skavanker mer än ett par dagar så jag är lite smått hänförd faktiskt! Färgen är diskret gråbeige men med en riktigt fin holografisk effekt. De här bilderna är tagna nu i kvällssolen, lacket har suttit fem dagar utan att bättras på eller ens få nytt överlack:

Swatch Depend Holographic 2026 Sand Grey

Swatch Depend Holographic 2026 Sand Grey

Swatch Depend Holographic 2026 Sand Grey

På den här lite oskarpa bilden syns det vilken regnbågseffekt det finns i lacket:

Swatch Depend Holographic 2026 Sand Grey

10 reaktioner på ”Depend Holographic Sand Grey

  1. Nailtastic: Jag med, tycker om de som har en beige bas! Ja, hållbarheten slog mig med häpnad – har inte testat några av de andra av Depends hololack ännu men när jag gör det ska det bli spännande att se om de sitter lika bra.

    Åsa L: Tack! Och ja – verkligen grym hållbarhet!

  2. Lina: Lite skirt är det – här har jag tre lager men då är det helt täckande; jag tror delvis att fägen ställer till det lite på bilderna och gör att det ser skirt ut men i själva verket är det lackets färg.

    Karolina: Härligt att höra!! 🙂 Nu är jag inte så stor på Depend i övrigt, men jag har inte testat nåt annat Dependlack som suttit såhär bra. Ska bli spännande att se om de andra hololacken har samma hållbarhet!

    blandnaglar: Vad kul, ja det är jättefint, speciellt om man gillar holos med beige/naturlig bas!

    Lotta: Ja de är lite svåra att hitta! Jag kom över mina på Åhléns City i Stockholm men har inte ens tänkt på om jag sett dem i andra butiker än faktiskt! Men de lär ju komma inom kort om inte annat!

Vad tycker du?

