Deborah Lippmann Mermaid’s Dream

Makalösa Mermaid’s Dream från Deborah Lippmann kan pigga upp vilken grå dag som helst! Här får det pryda mina mikrokorta naglar för lite extra bling och jag måste säga att jag tycker det är läckert – har gått och sneglat på naglarna flera gånger idag! Ljust turkost foillack med lite mörkare turkosa glitterpartiklar i, här fotat i direkt solljus, vilket suger lite färg ur lacket:

Swatch Deborah Lippmann Mermaid's Dream

Två lager ger full täckning. Ytan är rätt knottrig även efter ett lager Seche Vite, men jag kan faktiskt ha överseendet med det denna gång.

8 reaktioner på ”Deborah Lippmann Mermaid’s Dream

  1. Veronica: Ja, det är ju det, jättesvårt att fota rättvist!

    Kerstin: Visst är det!?

    Lotta: Ja, eller hur!?

    Sminkan: Ja, det är nog en must-have…

    Nailstastic: Kan inte annat än hålla med dig!

  2. Detta måste vara det finaste lacket jag någonsin sett, min nagellackssamling kommer inte vara komplett innan jag skaffat detta!

Vad tycker du?

