Emma S. hand cream

If you like beautiful hands” – ja, vem vill inte ha det liksom?

Emma S. Hand cream innehåller hyaluronsyra, passionsfruktsolja och jojoba – ingredienser som alla har fuktgivande och ~bevarande egenskaper. Den har en lätt och fräsch doft av grapefrukt som bara finns där och ger en fräsch känsla men utan att hänga i eller överrösta andra dofter.

Det här är faktiskt min nya favorit i väskan och på skrivbordet på jobbet – den gör händerna mjuka på ett sätt som ingen annan handkräm jag provat, går snabbt in men en mjukhet som består länge, men utan att kännas kladdig.

Den här kommer jag definitivt att köpa en ny tub av när min är slut!

Jag har fått produkten som pressprov.

One thought on “Emma S. hand cream

  1. Då ska jag ge den en chans. Har en halv låda full med handcremer som endera inte gör mina händer mjuka eller som lämnar en sån kladdig hinna att man tappar allt man tar i. Typ🙂

Vad tycker du?

