OPI Designer Series Reflection

Ljuvligt hallonrosa är färgen hos OPI DS Reflection. Holoeffekten är inte maxad men inte heller bara hologlitter, utan lite mittemellan. I min bok är det alldeles perfekt faktiskt. Och jag älskar färgen, somrig och fruktig.

Swatch OPI Designer Series Reflection

Swatch OPI Designer Series Reflection

När det kommer till formulan är det också perfektion – det täcker redan vid första lagret om man är noggrann när man målar.

Jag har märkt en konstig sak när det kommer till mina bilder generellt – när jag laddar upp dem i bloggen får de en lite annan färgton än de har när jag jobbar med dem i mitt bildredigeringsprogram. Vilket dels känns väldigt märkligt men också irriterande – det är ju  när jag tittar på dem i bildredigeringsprogrammet jag avgör om de är bra och om de återger färgen korrekt, men så ser de inte riktigt ut så sedan, när jag ser dem på bloggen. Någon annan som har en blogg och märkt samma sak? Vad sjutton beror det på?

3 reaktioner på ”OPI Designer Series Reflection

  1. Lotta, Linda: Ja, färgen är jättefin, men tyvärr gör bilderna den inte riktigt rättvisa, jag tycker den är lite lite ljusare IRL och upplever också att den har lite mindre blått i sig än den ser ut att ha här.

Vad tycker du?

