Übernaturell med MAC One To Watch

Lika ofta som jag vill ha färsprakande ögonmakeup vill jag ha något högst naturligt, som väldigt diskret framhäver mina egna drag och färger. En relativt nyfunnen favorit är MAC One to Watch, en av de Pro Longwear-skuggor som kom med kollektionen Styledriven. Färgen beskrivs som ”light warm tan” och är en kanonfärg om man vill ha en enkel och naturlig look som lyfter fram blå ögon.

Här har jag One to Wath ensam applicerad på hela rörliga locket och en bit upp över globlinjen:

EOTD MAC Styledriven Pro Longwear Eyeshadow One to Watch

EOTD MAC Styledriven Pro Longwear Eyeshadow One to Watch

På fransarna har jag MIYO Big Fat Lashes mascara.

3 reaktioner på ”Übernaturell med MAC One To Watch

Vad tycker du?

