Scratch Coral Gold

Eller en NOTD från en skakig buss. Jag vet inte vart tiden tar vägen, men just nu har jag i alla fall väldigt svårt att hitta tid att blogga. Här kommer i alla fall dagens naglar, fotade i en skakig buss… Snustorra händer och naglar som fortfarande lider av sviterna efter flytten – jag hoppas de kommer igen snart för nu är de för bedrövliga. Lite bättre blir det i alla fall med snygga Scratch Coral Gold på – ett duokromt lack som skiftar från guld till rosa:

Swatch Scratch Coral Gold

Swatch Scratch Coral Gold

Tre lager ger en helt täckande metalliskt skimrande yta. Jag älskar färgskiftningarna i det här lacket – det är diskret samtidigt som det poppar, urläckert!

Den här manikyren är tre dagar gammal men sitter jättebra och har inte heller börjat flaga eller skavas bort.

3 reaktioner på ”Scratch Coral Gold

  1. Tjusigt men väldigt mycket ”pärlemor” för min smak även om jag gillar tanken. Den rosa färgen skulle varit lite starkare så hade jag nog fallit som en fura.

  2. Lotta: Kul att du gillar det!

    Honi: Det är inte så mycket pärlemor utan mer metalliskt faktiskt, bilderna gör det kanske inte riktigt rättvisa. Men det visar dock upp sin guldiga sida betydligt mer än den rosa.

Vad tycker du?

