OPI Vintage Minnie Mouse

Svag som jag är för både rosa och röda lack föll jag som en fura direkt när jag såg bilderna på OPI:s nya kollektion Vintage Minnie Mouse.. Det här tror jag kan bli riktigt populära lack tack vare att det är så användbara nyanser som säkerligen faller många i smaken:

OPI Vintage Minnie Mouse Collection: If You Moust You MoustIf You Moust You Moust – ett mellanrosa krämlack

OPI Vintage Minnie Mouse Collection: I'm all Ears

I’m all Ears – ett cerise lack med glassflecks

OPI Vintage Minnie Mouse Collection: The Color of Minnie

The Color of Minnie – ett rött skimmerlack

OPI Vintage Minnie Mouse Collection: Nothing Mousie'bout It

Nothing Mousie’bout it – ett glitterlack med både små glitterpartiklar och större hjärtformade dito

Vad känner du för kollektionen? Jag som älskar röda och rosa lack tycker nog att alla fyra känns smått oemotståndliga – till och med Nothing Mousie’bout it, trots att jag sällan brukar falla för glitterlack.

6 reaktioner på “OPI Vintage Minnie Mouse

  1. Dom är jättefina! Speciellt I’m all Ears, men jag hade lätt kunnat tänka mig allihop, även glitterlacket.

  2. När sommarsolen förhoppningsvis givit mina händer en klädsam nyans, då jäklar blir dessa lack riktigt, riktigt snygga! Ge mig ALLA lack! :D

Kul att du vill lämna en kommentar! Jag svarar här för att hålla ihop tråden. Ev. spam och reklam raderas.

