China Glaze Dress me Up

Det O’boy-färgade krämlacket Dress me Up är först ut att testas av mina lack från China Glaze Hunger Games Capitol Colours-kollektionen! Färgen för tankarna lite till alla lack i taupe och lera som kommit de senaste åren, men det här skiljer sig ändå tack vare att det snarare är brunrosa än gråbrunt:

Swatch China Glaze Hunger Games Capitol Colours Dress me Up

Swatch China Glaze Hunger Games Capitol Colours Dress me Up

Swatch China Glaze Hunger Games Capitol Colours Dress me Up

Jag vet inte riktigt hur svårburen den här nyansen är? Själv tycker jag den är klädsam och behaglig – jag har trivts väldigt bra med Dress me Up på naglarna och tycker det gör sig bra till min hudton.

Formulan är mycket bra – krämlack kan var knepiga och lämna kala fläckar men det här glider på nageln jämnt och fint, på bilderna ovan har jag två lager.

4 reaktioner på “China Glaze Dress me Up

  1. Jag älskar nyanser av det här slaget o längtar tills jag kan få tag på en egen flaska :)

  2. Nailtastic: Det är nog fler som känner som du tror jag! Kanske ett älska- eller hata-lack!?

    Linda: Jag gillar också den här typen av färger!

    AnnaKaize: Hoppas du gillar det på!!

Kul att du vill lämna en kommentar! Jag svarar här för att hålla ihop tråden. Ev. spam och reklam raderas.

