Å så nåt för pussmunnen

Kicks nya lacknyanser skrev jag nyss om, och det kommer även lite nytt för läpparna från samma kedja!

Ni som följt mig ett tag vet vid det här laget att jag är svårflörtad när det kommer till gloss. Det är en komfortfråga, för jag tycker verkligen det kan se otroligt fräscht ut med ett fint läppglans så jag skulle gärna vilja trivas i det, men jag ogillar den klistriga konsistensen och känslan av hårslingor som fastnar på läpparna…

Kicks lanserar nu i vår sitt eget lip gloss, som enligt pressutskicket är:

”… en perfekt mix av det vi själva älskar med våra bäst säljande favoriter i allt från konsistens till pigment, glans och doft.”

Låter ju fasligt lovande, eller hur?

Kicks Lip Gloss

Glossen kommer i sex nyanser. Själv ska jag kika på de koralliga nyanserna och så hoppas jag att det lite vitgula faktiskt är ett gulguldigt med lite glitter – i så fall får det följa med mig hem direkt!

Pris: 79 SEK.

3 reaktioner på ”Å så nåt för pussmunnen

  1. Men de där såg ju riktigt trevliga ut faktiskt, jag kan tänka mig det där orange-koralliga som står rätt upp 🙂

  2. Polityr: Ja, jag håller med, hoppas glossen är lika bra!

    Anna: Visst gör de? Ska bli kul att spana in dem lite närmre när de kommer i butik!

Vad tycker du?

