Försummelser

Jag får inte så förfärligt mycket pressutskick men nu har det plötsligt hopat sig flera spännande nyheter som jag inte hunnit ägna mig åt ännu. Är det något särskilt som du blir nyfiken på, som du skulle vilja att jag tog mig an?

Pressutskick Decubal Ecological, Waterclouds, Ekoraps, Hawaiian Tropic, Style by Box, Venastax, Deborah Prêt à Porter, Natuvive, Erboristica, Orly

6 reaktioner på ”Försummelser

  1. Jag är lite nyfiken på Style by Box. Jag har läst att andra har fått den, men ingen har egentligen tyckt något om innehållet än!
    Och Orly-lacken kanske kan få lite spotlight? Det där röda som kikar fram ser ju spännande ut 🙂

  2. Lacken ser intressanta ut och så blir jag lite nyfiken på vad de två produkterna (bruna/gula) till höger kan vara för något 🙂

  3. Hear, hear! Jag hoppas få tid att hugga in på utvalda nyheter under helgen!

    Johanna – produkterna du frågar om är kroppsvård med helt naturliga ingredienser från märket Erboristica som är nytt märke på den Svenska marknaden.

Vad tycker du?

