För Tove: OPI Call me Gwen-ever

Håll i er nu – här kommer dagens andra lackinlägg! Eftersom Tove fått en hangup på Call me Gwen-ever blev det första lacket jag valde att testa av dem jag fått från Spiderman-kollektionen. Ena stunden tycker jag det har en höstig färg eftersom den är lite dämpad och inte alls sådär bjärt orange som dem vi ser mycket av just nu, men i andra stunden känns den plötsligt högst somrig med en färg som påminner om en mogen papayas fruktkött – jag kan inte alls bestämma mig! Kanske är det en året runt-nyans?

En sak är säker, jag trivs väldigt bra med Gwen på naglarna, det är en lite snällare och mer lättburen variant på orange än de riktigt knalliga:

Swatch OPI Spiderman Collection Call me Gwen-ever

Swatch OPI Spiderman Collection Call me Gwen-ever

Två lager ger fullständig och jämn täckning, formulan är bra för att vara ett krämlack, de brukar kunna vara knepigare att måla med än detta var.

Säg mig Tove – är det lika snyggt som du hoppats?

Jag har fått produkten som pressprov.

8 reaktioner på ”För Tove: OPI Call me Gwen-ever

  1. Nemen? Åååh! För mig? 😀 Vad roligt!
    Shit alltså. Det är verkligen så himla fint. Kanske något mer ”rostad” än vad jag trodde. Alltså mer tydligt orange än en orangeaprikosig.
    Men jag gillart. Jag hade ju nyss Orange, It’s Obvious på naglarna, och Gwen är finare. Inte lika mörk utan mildare. Finare.
    Och verkligen: året runt!

    /Tove with the hangup 🙂

Vad tycker du?

