OPI Thanks a Windmillion

Färgen på Thanks a Windmillion från OPI Holland Collection får mig att tänka på pistageglass men det är nog egentligen inte så representativt eftersom lacket har en lite ”smutsig” ton; det är inte en ren pistagegrön färg. Det påminner lite om IsaDora Combat Khaki men är inte en dupe i mitt tycke – Combat Khaki är både mörkare och har mer petrolblå toner i sig medan Thanks a Windmillion har mer grönt.

OPI Holland Collection: Thanks a Windmillion

OPI Holland Collection: Thanks a Windmillion

Lättlackat och väldigt vältäckande – två lager ger ett perfekt resultat! Jag gissar att det här kommer vara ett av mina topp tre-lack från kollektionen faktiskt.

Men vad tycker du om färgen? Är den här pistageminthistorien passé, eller fortfarande aktuell?

Jag har fått produkten som pressprov.

6 reaktioner på ”OPI Thanks a Windmillion

    • Tack! Ja jag tycker också det är en fin färg nu till våren. Och trots alla mintgröna lack som passerat revy de senaste åren känns det ändå nytt på något vis, det har en annan twist i tonen tycker jag.

Vad tycker du?

